دانشگاه
بچه هاي اقتصاد 90 دانشگاه باهنر كرمان
درباره وبلاگ


مهم اين نيست که قطره باشي يا اقيانوس، مهم اين است که آسمان در تو منعکس شود. _____________ سلام اينجا محله ماست البته هركي اومد قدمش روي چشامون اينجا به وجود اومده براي خوش بودن پس نياي بگي اين چه وبلاگيه كه اسمش اقتصاد ولي مطلب اقتصادي نميزاره اخه اينجا حس درس ودانشگاه نيست پس خوش باشين گلايي كه مياينن ممنون www.economy90.uk.ac.gmail.comاينم ايميل اگه نكته اي خصوصي ميخواستين بگين به اينجا بفرستين
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 19:24 :: نويسنده : امید

درسهايم را موقعه اي مي خوانم كه

 خروس ميكشد خميازه مرغ و ماهي خوابند

 استاد  ز من پرسيد چند نمره ز من خواهي؟

من از  او پرسيدم:دل خوش سيري چند؟

پدرم استاتيك را از برداشت كوئيز هم ميداد

خوب يادم هست مدرسه باغ ازادي بود

درس ها را انروز حفظ ميكردم در خواب

امتحان چيزي بود كم مثل اب خوردن

درس بي رنجش مي خواندم

نمره بي خواهش مي اوردم

تا معلم پارازيت مي انداخ همه غش ميكردند

وكلاس چقدر زيبا بود ومعلم حوصله داشت

درس خواندن ان روز يك بازي بود

كم كمك دور شديم از ان بار خود را بستيم

عاقبت رفتيم دانشگاه به محيط خس اموزش

رفتم از پله  دانشكده بالا بارها افتادم

در دانشكده اتوبوسي ديدم يك جاي خالي داشت

من كسي را ديدم دم دانشكده از داشتن نمره10 پشتك ميزد

دختري ديدم كه به ترمينال نفرين ميكرد

اتوبوسي ديدم پر از دانشجو و چه سنگين ميرفت

اتوبوسي ديدم كسي از روزنه  پنجره مي گفت كمك

سفر سبز چمن تا كوكو

بارش اشك پس از نمره ي تك

جنگ امكوزش با دانشجو جنگ دانشجويان سر ته ديگ غذا

جنگ نقليه با جمعيت منتظران

حمله درس به مخ

اهل دانشگاهم اما

دانشجو نيستم

كارت من گمشده است

من به مشرذوط شدن نزديكم

اشنا هستم با سرنوشت دانشجويانمن نديدم هرگز نمره 20

من نديدم كسي ترم اخر باشدمن به يك نمره ناقابل 10 خشنودم

و...................


نظرات شما عزیزان:

یلدا
ساعت11:26---14 دی 1393
سلام بچه ها من ازورودی های 85 اقتصاد باعنر هستم میتونم ازتون خواهش کنم عکس دکتر جلایی و دکترصادقیو حری و گلستانی رو برام بفرستید

Tarafdar sait
ساعت1:03---15 ارديبهشت 1391
چي برسر شعر بچه مردم آوردن ولي جالب بود

Ali Joshan poor
ساعت13:04---2 ارديبهشت 1391
چه خیالی چه خیالی، خوب می دانم حوض نقاشی من بی ماهیست، چرا در قفس هیچکس کرکس نیست، گل شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد..چشم ها را باید شست جور دگر باید..کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ کار ما شاید این است که میان گل نیلوفر و قرن پی آواز حقیقت بدویم..سهراب سپهری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 267
تعداد نظرات : 400
تعداد آنلاین : 1

Online User