پاسخ
بچه هاي اقتصاد 90 دانشگاه باهنر كرمان
درباره وبلاگ


مهم اين نيست که قطره باشي يا اقيانوس، مهم اين است که آسمان در تو منعکس شود. _____________ سلام اينجا محله ماست البته هركي اومد قدمش روي چشامون اينجا به وجود اومده براي خوش بودن پس نياي بگي اين چه وبلاگيه كه اسمش اقتصاد ولي مطلب اقتصادي نميزاره اخه اينجا حس درس ودانشگاه نيست پس خوش باشين گلايي كه مياينن ممنون www.economy90.uk.ac.gmail.comاينم ايميل اگه نكته اي خصوصي ميخواستين بگين به اينجا بفرستين
دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, :: 16:15 :: نويسنده : فرزین دیده بان

 

 sharifi:

) بیوگرافی کامل؟اسم وفامیلم که میدانیید.متولد1371/11/8

درکرمان <خانواده4نفره که فرزند بزرگ من هستم واختلاف4ساله با خواهرم>رشته ام علوم انسانی.دبیرستانم در طالقانی بودم که خیلی باحال بود.رنگ مورد علاقه من مشکی وقرمز است.به موسیقی وفوتبال علاقه زیادی دارم            دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه

)تا حالا از بابات کتک خوردی؟کی؟ چرا؟ دعوا که نسبتاء کم بوده ولی از دوران دبیرستان رابطه بین ما خوب شد>یکی از دعوا ها مربوط میشه به دوران راهنمایی که به خاطرتنفر زیادی که از گربه ها دارم یک چوب پرت کردم بطرف گربه ای که هر روز می امد توی خانه ما نامرد روی دیوار جا خالی داد چوب خورد به ماشین نو همسایه که یک هفته نبود تحویلش گرفته بود.

 


2) اون رووووز سرکلاس خرد چی میخواستی بگی که هیچکسم نمیدونست؟فعلاء یادم نیست<ولی جواب میدهم

 

 

من دوست دارم بپرسم نظر شما در مورد جو کلاس چی است جو کلاس ما خیلی خوبه وهر ترم بهتر میشود.من از دوستانم راضی هستم امیدوارم از من هم راضی باشن

)اگه میتونستی اسم خودتو خودت انتخاب کنی چی میذاشتی اسمتو؟؟؟؟حامد.ارش.ارمین

 

اگه یه شرایطی مثه زمان حضرت نوح پیش بیاد بهت بگن 3تا دختر 3تا پسر از کلاسمونو میتونی با کشتیت ببری کیارو با خودت میبری؟؟پسرها:امید.علی.سهیل..همایون یک جوری جا میدادم.  دخترها:هرکی زودتر سوار شد

 


) چرا پاهای عنکبوت به تارهایش نمی چسبد ؟عنکبوت کاری که بر علیه خودش انجام نمیده که حرفه ای.

دلیل علمی چون بدنش چوری طراحی شده که به تارنجسبد علاوه برموهای ریز نوعی چربی داره

)یه سوالی که دلت می خواد کسی ازت نپرسه چون اگه بپرسن آبروت میره را خودت طرح کن و جواب بده؟ واقعا سئوال عجیب میپرسی.ایا توی زندگیت شخص دیگه ای هست؟اره ولی فکر نکنم به سرانجام برسه

)یه جمله هم بااین کلمات بساز: سوسک-- خوشمزه-- -- صندلی داغ----تنبل--مارمولک--ساندویچ؟

مارمولک تنبل به جای اینکه برود دنبال غذا رفت روی صندلی داغ نشست وزنگ زد به ساندویچی وسفارش یک سوسک خوشمزه داد

<<<<<<<<<<<<<<<<<<

دوست2 .نظر شما در مورد استادان این ترم چیست؟همه؟همه سخت گیر در عین حال با حال

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

دوست داشتی به جای این رشته چی قبول می شدی<<نظرشما در مورد این رشته ؟رشته مدیریت>کشاورزی

 

مجید

سلام چرا وبلاگ شما در فیسبوک مانند این وبلاگ نیست؟خوب دلیل اصلیش فیلتر بودن فیسبوک وعضو نبود نویسندگان در فیسبوک.

نسرین

نظر شما در مورد رشته که میخوانید چیست؟؟رشته اقتصاد رشته ای واقعاء خوبه اینده کاریش خوبه بعداز حقوق قرار دارد از نظر اینده کاری.ولی کمی برای رشته های انسانی سخته


 
باتشکر ازشما دوستان عزیز

 



نظرات شما عزیزان:

sharifi
ساعت12:28---26 اسفند 1391
سلاممممممم به نفعته اون سوال من یادت بیادپاسخ:اميد:هميشه ....... ديگه كاريش نميشه كرد

صادق(همکلاسی فرزین)طالقانی
ساعت23:04---23 اسفند 1391
سلام چطوری فرزین خوبی؟


پاسخ:سلام خیلی خوشحال شدم که سرزدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 267
تعداد نظرات : 400
تعداد آنلاین : 1

Online User