بچه هاي اقتصاد 90 دانشگاه باهنر كرمان
درباره وبلاگ


مهم اين نيست که قطره باشي يا اقيانوس، مهم اين است که آسمان در تو منعکس شود. _____________ سلام اينجا محله ماست البته هركي اومد قدمش روي چشامون اينجا به وجود اومده براي خوش بودن پس نياي بگي اين چه وبلاگيه كه اسمش اقتصاد ولي مطلب اقتصادي نميزاره اخه اينجا حس درس ودانشگاه نيست پس خوش باشين گلايي كه مياينن ممنون www.economy90.uk.ac.gmail.comاينم ايميل اگه نكته اي خصوصي ميخواستين بگين به اينجا بفرستين
شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, :: 22:47 :: نويسنده : فاطمه شريفي

عجب صبری خدا دارد !


اگر من جای او بودم .


بعرش کبریایی ، با همه صبر خدایی ،تا که میدیدم عزیز نابجایی ، ناز بر یک ناروا گردیده خواری میفروشد ،گردش این

چرخ را وارونه ، بی صبرانه میکردم .


عجب صبری خدا دارد !


اگر من جای او بودم .


که میدیدم مشوش عارف و عامی ، ز برق فتنه این علم عالم سوز مردم کش ،بجز اندیشه

عشق و وفا ، معدوم هر فکری ، در این دنیای پر افسانه میکردم .



عجب صبری خدا دارد !


چرا من جای او باشم .

همین بهتر که او خود جای خود بنشسته و تاب تماشای تمام زشتکاریهای این مخلوق را دارد

، وگرنه من بجای او چو بودم ،یکنفس کی عادلانه سازشی ، با جاهل و فرزانه میکردم .


عجب صبری خدا دارد ! عجب صبری خدا دارد


نظرات شما عزیزان:

ღ ҎдЯ†ИдⱫ ღ
ساعت7:49---1 اسفند 1391
سلامممممممممممممم

خوبی؟

منو با اسم

ღҎℓⱫ ℓᾳტģђღ

توی وبت لینک کن

من لینکت کردم


علي
ساعت14:28---30 بهمن 1391


سلام دوست عزيز و گرامي وبلاگ زيبايي داري .

ولي ميگن رنگ مشكي زود بازديدكننده رو خسته ميكنه به درد نوشتن توش نمي خوره .

من هم وبلاگي دارم كه در آن از پر بازديدترين بازي آنلاين اينترنتي را در آن معرفي و آموزش داده ام .ثبت نام آساني هم دارد.لطف كنيد و به من سر بزنيد و در جديدترين سرور ثبت نام كنيد و برنده جايزه شويد.(10ميليون جايزه در هر دوره ).قبلا از حضورت در بازي و وبلاگ ممنونم.موفق باشي.


پاسخ: من که نشنیدم اینو تا حالا والا!!!!!!!!!!!!


نميگم
ساعت20:01---25 بهمن 1391
شما كلا خسته نباشيد با اين مطالبتون!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 267
تعداد نظرات : 400
تعداد آنلاین : 1

Online User